GaleriaT. Shebanova gra - Pory roku Czajkowskiego
Wydarzenia |
Szukaj w Maestro |
||
|
|
||
Przegląd nowościRozmowa z Wiolettą Chodowicz śpiewaczką Opery Krakowskiej
Strona 2 z 5
Bywa w życiu też tak, że się marzy o wykonywaniu jakiegoś zawodu, a gdy poznamy go bliżej nie odpowiada nam. Marzenia zmieniają się. W dzieciństwie marzyłam, żeby zostać krawcową, potem pielęgniarką. Teraz nie umiem sobie wyobrazić siebie w tych zawodach.
Po występie Pani w Koncercie Karnawałowym twierdzę, że świetnie się Pani czuje również w programie operetkowym. Arię ze śmiechem wykonała Pani brawurowo, z wielkim żywiołem. Scena jest żywiołem, więc to wykorzystałam. Szczerze mówiąc lepiej się czuję w operze, mogę umrzeć na scenie, rzucić się do rzeki, a potem wyjść na scenę i ukłonić się publiczności. Z ochotą jednak śpiewam repertuar operetkowy na koncertach poświęconych lżejszej muzie. Uważam, że operetka to nie jest łatwy gatunek, wymaga łączenia wielu umiejętności. W tym sezonie mam okazję po raz pierwszy sprawdzić się również w operetce – wykonam tytułową partię w Hrabinie Marizy I. Kalmana. Myślę, że to będzie dla mnie fantastyczna odskocznia od poważnego repertuaru operowego, choć oczywiście z radością będę wracać do moich sztandarowych ról: Elżbiety w Tannhauserze i mojej ukochanej Madama Butterfly. |
|||
Maestro jest tytułem jakim honoruje się najwybitniejszych muzyków wirtuozów dyrygentów śpiewaków i nauczycieli. Właśnie im oraz podążającym za ich przykładem artystom poświęcona jest ta strona |
|||
2006 Copyright © Wiesław Sornat (R) All rights reserved MULTART |