GaleriaT. Shebanova gra - Pory roku Czajkowskiego
Wydarzenia |
Szukaj w Maestro |
||
|
|
||
Przegląd nowościIII Międzynarodowy Konkurs Wokalny im. Antoniny Campi z Miklaszewiczów – Finał
Strona 2 z 4
3. Gabriela Celińska-Mysław, mezzosopran, Polska G. F. Händel – Serse: recytatyw i aria Kserksesa Frondi tenere – Ombra mai fù Bardzo ładny głos, o ślicznej barwie. Dobrze trzyma dźwięk, potrafi nad nim zapanować. Górne dźwięki może nie zawsze pewne. Zabrakło mi „tylko” napięcia i ekspresji. Pamiętajmy jednak, że śpiewaczka ma dopiero 21 lat. Będziemy jeszcze o niej dużo słyszeć.
St. Moniuszko – Straszny dwór: aria Jadwigi Biegnie słuchać w lasy, knieje I tu słychać było znakomite, wspomniane wyżej walory jej głosu. Może nawet jeszcze bardziej. Tu jej śpiew przebiegał na równym, bardzo dobrym poziomie. Tu była aktywniejsza wyrazowo, tu było - co zrozumiałe - dużo więcej blasku. Pewnie, swobodnie i zawsze ładnie śpiewała nam tę śliczną, moniuszkowską dumkę. 4. Piotr Kalina – tenor, Polska G. Puccini – La bohéme: aria Rudolfa Che gelida manina Ładnie, miękko i wrażliwie brzmiący głos; niewielki, ale dobrze tu słyszalny, nawet na tle orkiestry. Wszystkie dźwięki udane, góry osiągał może nazbyt asekuracyjnie, ale skutecznie. Wokalista świetny aktorsko i interpretacyjnie. To aria dla niego.
St. Moniuszko – Halka: aria Jontka I ty mu wierzysz Bardzo dobry wstęp, z dramatyczną nutą. Świetnie słyszalny, pewny, swobodny, zawsze śpiewający z napięciem, z zaangażowaniem, zawsze na bardzo równym i wysokim poziomie. To był dla mnie jego najlepszy tu występ. |
|||
Maestro jest tytułem jakim honoruje się najwybitniejszych muzyków wirtuozów dyrygentów śpiewaków i nauczycieli. Właśnie im oraz podążającym za ich przykładem artystom poświęcona jest ta strona |
|||
2006 Copyright © Wiesław Sornat (R) All rights reserved MULTART |