GaleriaT. Shebanova gra - Pory roku Czajkowskiego
Wydarzenia |
Szukaj w Maestro |
||
|
|
||
Przegląd nowościW mrokach zgonu
Strona 5 z 7
Tenor ten jednak dysponował nieco lepszym materiałem głosowym od swego filharmonicznego odpowiednika Michaela Weiniusa, choć niekiedy, zapewne na skutek zmęczenia, zmieniał barwę głosu na bardziej płaską, i wtedy upodabniał się do „szlachetnie brzmiącej żaby”. Wszystko to jednak można mu wybaczyć, bo partia Tristana jest długa i trudna.
Izolda Melanie Diener z kolei nie miała tyle mocy, co słuchana w Filharmonii Jennifer Wilson. Wysokie tony starała się tylko zamarkować, bo na pełnym podparciu obawiała się je pokazać. W średnicy brzmiała bardzo pięknie i cała reszta wypadła przyzwoicie. Gorwenal Tomas Tomasson ani się nie umywał do Tomasza Koniecznego, który błyszczał w Filharmonii, wreszcie Król Marek Reinharda Hagena był równie dobry, czyli poprawny jak Christian Hübner w FN, tyle, że ten ostatni wyglądał (i brzmiał) bardziej po królewsku.
|
|||
Maestro jest tytułem jakim honoruje się najwybitniejszych muzyków wirtuozów dyrygentów śpiewaków i nauczycieli. Właśnie im oraz podążającym za ich przykładem artystom poświęcona jest ta strona |
|||
2006 Copyright © Wiesław Sornat (R) All rights reserved MULTART |