GaleriaT. Shebanova gra - Pory roku Czajkowskiego
Wydarzenia |
Szukaj w Maestro |
||
|
|
||
Przegląd nowościJeszcze o wrocławskiej „Madama Butterfly”
Strona 3 z 3
Ja lubię sposób dyrygowania Ewy Michnik. Wszystko jest uporządkowane na najwyższym poziomie profesjonalizmu. A w tej właśnie operze Pucciniego, gdzie emocje grają rolę najważniejszą, Ewa Michnik dała popis równowagi między tym, co jest w nutach i tym czymś nieuchwytnym, co potrafią nam pokazać tylko najwięksi artyści.
Gdy wróciłem do domu, wysłuchałem kolejno siedem spośród około sześćdziesięciu nagrań „Buterfly”, które stoją u mnie na półce. Dwa nagrania Karajana, potem Serafin, Sinopoli, Gavazzeni, Barbirolli, Maazel. Każde jest inne. Wszystkie świetne.
Ewa Michnik dała mi nie mniej radości niż tamci mistrzowie. Chyba więcej, bo to było jednak na żywo. I cieszę się, że tam byłem. I że mogłem sporo razy w moim długim życiu uścisnąć rękę Ewy Michnik. Piotr Nędzyński |
|||
Maestro jest tytułem jakim honoruje się najwybitniejszych muzyków wirtuozów dyrygentów śpiewaków i nauczycieli. Właśnie im oraz podążającym za ich przykładem artystom poświęcona jest ta strona |
|||
2006 Copyright © Wiesław Sornat (R) All rights reserved MULTART |