GaleriaT. Shebanova gra - Pory roku Czajkowskiego
Wydarzenia |
Szukaj w Maestro |
||
|
|
||
Przegląd nowościWielkie obietnice i wyczekiwane nadzieje wokalne
Strona 7 z 7
W finale pojawiło się też kilku ciekawych artystów, choć ich technika wymaga jeszcze dużego dopracowania. Nad interpretacją i scenicznym wyrazem powinien popracować bas Michał Romanowski (bas), bas baryton Wojciech Urbanowski, obdarzony naturalną vis comica nie do końca radzi sobie ze śpiewaniem szybkich ozdobników, jest natomiast ujmujący w momentach bardziej dramatycznych.
Podobnie inny bas baryton, Bartłomiej Kłos, bardzo dobry scenicznie, o świetnym brzmieniu, ale jeszcze nie do końca świadomy swoich możliwości, podpierając się lekko przyciemnionym głosem. Tenor Krzysztof Zimny mógłby być głosem w typie Alfreda Kraussa, ale do finału wybrał zbyt mocny repertuar. Świetnym tenorem lirycznym mógłby zostać Szymon Rona, ale też ulega pokusie tenorowego szarżowania głosu i jemu też można zarzucić zły dobór programu. Tomasz Pasternak |
|||
Maestro jest tytułem jakim honoruje się najwybitniejszych muzyków wirtuozów dyrygentów śpiewaków i nauczycieli. Właśnie im oraz podążającym za ich przykładem artystom poświęcona jest ta strona |
|||
2006 Copyright © Wiesław Sornat (R) All rights reserved MULTART |