GaleriaT. Shebanova gra - Pory roku Czajkowskiego
Wydarzenia |
Szukaj w Maestro |
||
|
|
||
Przegląd nowościWrocławski "Kniaź Igor" w drugiej odsłonie
Strona 4 z 5 Partię tytułowego bohatera kreował Michał Kowalik ujmujący pięknem brzmienia swojego barytonu o interesującej barwie, dużym wolumenie i swobodzie emisji. Pozwoliło mu to na stworzenie przekonywującego obrazu szlachetnego i wrażliwego człowieka. Jednak największe wrażenie pozostawił śpiew Iryny Zhytynskiej, której zmysłowo brzmiący głos o ciemnej wiolonczelowej barwie okazał się idealnym do wykreowania obrazu zakochanej Kończakówny. Evgeniya Kuznetsova może partię Jarosławny zapisać po stronie swoich artystycznych sukcesów, podobnie jak Wiktor Gorelikow partię Chana Kończaka. Mam wrażenie, że Bartoszowi Urbanowiczowi zabrakło nieco przekonania do kreowanej postaci beztroskiego hulaki Kniazia Halickiego, więc wokalnie i aktorsko nie wyszedł ponad przeciętność. Na koniec zostawiłem sobie przyjemność napisania kilku słów o słynnych Tańcach połowieckich w dynamicznej i interesującej choreografii Iriny Mazur, świetnie zrealizowanej przez wrocławski zespół baletowy.
|
|||
Maestro jest tytułem jakim honoruje się najwybitniejszych muzyków wirtuozów dyrygentów śpiewaków i nauczycieli. Właśnie im oraz podążającym za ich przykładem artystom poświęcona jest ta strona |
|||
2006 Copyright © Wiesław Sornat (R) All rights reserved MULTART |