GaleriaT. Shebanova gra - Pory roku Czajkowskiego
Wydarzenia |
Szukaj w Maestro |
||
|
|
||
Przegląd nowościFestiwal w Łańcucie: w świecie opery
Strona 3 z 7
Tercet protagonistów dopełniał Orest Sydir. W jego śpiewie dały się słyszeć objawy pewnego zmęczenia, a także nadmiar wibrata, choć nie sposób odmówić wykonawcy partii Renata znacznej muzykalności oraz wokalnego doświadczenia, szczególnie dochodzących do głosu w arii Eri tu che macchiavi quell'anima, wymagającej roztoczenia szerokiej gamy nastrojów i uczuć, targających postacią męża, podejrzewającego o zdradę żonę i dotychczasowego przyjaciela, którego postanawia zgładzić.
Tetiana Wachnowska, wykonawczyni przywoływanej już Ulryki, jak przystało na wschodnich Słowian dysponuje mezzosopranem o znacznej rozpiętości, od ciemnego zaplecza altowego po jasny tembr sopranowy. Jedynie pod koniec arii Re dell'abisso, affrettati, przy zejściu do rejestru piersiowego przybrał on nieco karykaturalny odcień. Tenże w połączeniu z przesadnym akcentowaniem i nieomal skandowaniem dominował w przypadku spiskowców: Samuela i Toma. |
|||
Maestro jest tytułem jakim honoruje się najwybitniejszych muzyków wirtuozów dyrygentów śpiewaków i nauczycieli. Właśnie im oraz podążającym za ich przykładem artystom poświęcona jest ta strona |
|||
2006 Copyright © Wiesław Sornat (R) All rights reserved MULTART |