GaleriaT. Shebanova gra - Pory roku Czajkowskiego
Wydarzenia |
Szukaj w Maestro |
||
|
|
||
Przegląd nowościSekrety nieboszczyka oraz zdradzonego męża
Strona 7 z 9
Zwłaszcza wspomniana aria Neddy w ujęciu Magdaleny Polkowskiej, dysponującej plastycznie giętkim sopranem, zyskała na brzmieniowej urodzie. Z kolei wspomniana aria Cania w wykonaniu Sylwestra Kosteckiego odznaczała się znaczną siłą uczucia.
Ale ich partie nie ograniczają się do solowych numerów, stąd w scenach zespołowych głosy brzmiały niekiedy zbyt anemicznie, bądź zyskiwały nośność za cenę pewnej forsowności. Adam Sobierajski natomiast znakomicie odnajduje się scenicznie i wokalnie w rolach komediowych jak to jest w przypadku Beppa-Arlekina, zwłaszcza pod postacią tego ostatniego z wdziękiem wykonując jego serenadę. Ze swej strony dyrygent skupił się przede wszystkim na zarysowaniu dusznej atmosfery, odnoszącej się nie tylko do lata na południu Włoch (akcja rozgrywa się w święto Wniebowzięcia), ale i gwałtownych namiętności ogarniających postacie, a co za tym idzie i coraz bardziej zagęszczającego się dramatu. |
|||
Maestro jest tytułem jakim honoruje się najwybitniejszych muzyków wirtuozów dyrygentów śpiewaków i nauczycieli. Właśnie im oraz podążającym za ich przykładem artystom poświęcona jest ta strona |
|||
2006 Copyright © Wiesław Sornat (R) All rights reserved MULTART |