GaleriaT. Shebanova gra - Pory roku Czajkowskiego
Wydarzenia |
Szukaj w Maestro |
||
|
|
||
Przegląd nowościDlaczego terrorystka jest dobra?
Strona 2 z 2
Także projekcje wideo, które swą niechlujnością przypominają artystyczne elukubracje oglądane w galeriach na całym świecie (nie wykluczając nawet Muzeum Narodowego w Warszawie w dziale sztuki współczesnej). Tutaj na ekran (jeśli ekranem mogą być trochę bezładnie ustawione płyty drewnopodobne) rzucane są kolejne strony specyficznej, offowej książki kucharskiej i przewodnika po kulturze Anarchist Cookbook.
Ten dziwny świat wypełniają ludzie o dosyć zróżnicowanych charakterach i temperamentach, cholerycy i wyciszeni, wątpiący i entuzjaści, zagubieni i ideowcy „nowej wiary”. Jest nawet zakonnica. I właśnie obsada aktorska jest jedną z najmocniejszych stron przedstawienia.
Widzimy tutaj artystów niegdyś stanowiących filary Teatru Polskiego we Wrocławiu, Bartosza Porczyka i Marcina Pempusia, jest Dominika Biernat i Agnieszka Kwietniewska, grają świetnie Monika Obara i Dominika Ostałowska, Anna Paruszyńska i Krzysztof Zarzecki. Wszyscy poubierani przez Angelikę Józefczyk w sposób odpowiadający zmiksowanej scenografii. W przedstawieniu jest też muzyka Kuby Suchara, o której trudno powiedzieć coś konkretnego, jest ale jakby jej nie było, więc stanowi wzór ideału, bo ponoć najlepsza muzyka teatralna to taka, której widz nie zauważa. Joanna Tumiłowicz |
|||
Maestro jest tytułem jakim honoruje się najwybitniejszych muzyków wirtuozów dyrygentów śpiewaków i nauczycieli. Właśnie im oraz podążającym za ich przykładem artystom poświęcona jest ta strona |
|||
2006 Copyright © Wiesław Sornat (R) All rights reserved MULTART |