GaleriaT. Shebanova gra - Pory roku Czajkowskiego
Wydarzenia |
Szukaj w Maestro |
||
|
|
||
Przegląd nowościRota i Puccini w Opéra de Montpellier
Strona 5 z 5
W tym przypadku reżyserka wypełnia cała scenę ziemią, w której grzebią i którą bez przerwy rozkopują podekscytowani członkowie tytułowego protagonisty. Brudzą sobie oni ręce nie na skutek pracy na odziedziczonym polu, lecz poszukując ukrytych przez florenckiego bogacza pieniędzy, które i tak ostatecznie będą przejęte wraz z innymi dobrami przez wezwanego przez rodzinę zmarłego na pomoc spryciarza.
Pod względem gry scenicznej realizacja tej trzeciej części Tryptyku Pucciniego spoczywa na barkach dającego istny popis sztuki aktorskiej (i wokalnej też) Bruno Taddiego, który wszelako znajduje fantastyczne wsparcie w całym zespole solistów, wzbudzającym podziw niebywałym zaangażowaniem i talentem scenicznym. W ich działaniach nie ma ani chwili wytchnienia, a uwaga zachwyconych i rozbawionych widzów jest przez cały czas utrzymywana w najwyższym napięciu. I tym razem Francesco Lanzillotta narzuca zarówno orkiestrze, jak i wokalistom rzadko spotykaną dyscyplinę i precyzję, co przecież nie przeszkadza w tym, że mamy tu do czynienia z interpretacją porywającą polotem, werwą i humorem najwyższej próby. Leszek Bernat |
|||
Maestro jest tytułem jakim honoruje się najwybitniejszych muzyków wirtuozów dyrygentów śpiewaków i nauczycieli. Właśnie im oraz podążającym za ich przykładem artystom poświęcona jest ta strona |
|||
2006 Copyright © Wiesław Sornat (R) All rights reserved MULTART |