GaleriaT. Shebanova gra - Pory roku Czajkowskiego
Wydarzenia |
Szukaj w Maestro |
||
|
|
||
Przegląd nowościWszystkie kochanki pisarza
Strona 2 z 2
Tego w spektaklu jest za dużo i w sumie jest on zbyt długi i nużący – trwa ponad dwie godziny bez przerwy. Nie wiadomo też po co włączono do niego dwie – ni przypiął ni przyłatał – piosenki. Również sama inscenizacja mocno kuleje.
Na niewielkiej scenie Warszawskiej Opery Kameralnej, która udzieliła gościny teatrowi, ustawiono trzy drewniane ławki, które mają „meblować” wszystkie miejsca akcji, a jest ich kilka, może nawet kilkanaście. Dziwne więc, że owe ławki są na scenie przesuwane bardzo oszczędnie, w zasadzie stoją wciąż w tym samym miejscu, co pogłębia wizualną monotonię.
Także projekcje multimedialne, w których głównym motywem jest sylwetka Adolfa Hitlera, zamiast złowrogiego robią wrażenie groteskowe. Jaśniejszym punktem spektaklu jest owa dosyć tajemnicza tytułowa Szosza, którą gra Małgorzata Majewska. To taki Kopciuszek wśród pozostałych dam pojawiających się na scenie, jednak nawet ta szansa ożywienia dramatu nie została właściwie wykorzystana. Wychodzimy z uczuciem zawodu. Joanna Tumiłowicz |
|||
Maestro jest tytułem jakim honoruje się najwybitniejszych muzyków wirtuozów dyrygentów śpiewaków i nauczycieli. Właśnie im oraz podążającym za ich przykładem artystom poświęcona jest ta strona |
|||
2006 Copyright © Wiesław Sornat (R) All rights reserved MULTART |